Wanneer u graag op een specifieke datum geleverd wil krijgen dan is dat geen probleem. U kunt bij het bestellen, in het vakje “opmerkingen” aangeven wanneer u uw bestelling graag geleverd wil hebben en wij zullen deze dan, met uitzondering van het weekend of feestdagen, op deze datum voor u inplannen.
Onze leveringen worden allemaal afgeleverd met een vrachtwagen en, met uitzondering van bigbags met zand, komen deze op een pallet en worden afgezet met een pompwagen. Deze kan enkel op de begane grond, over een betegelde of geasfalteerde ondergrond rijden. Grind, zand, gras of puin zijn helaas geen geschikte ondergrond. Gezien de grootte en het gewicht van onze producten is het helaas niet mogelijk om dit met een kleiner vervoersmiddel te bezorgen. U hoeft niet thuis te zijn voor aflevering. De bezorger zal in dat geval de meest logische en veilige plek gebruiken om uw pallet af te zetten (vaak op de stoep, oprit of langs de weg). Indien u twijfelt over bereikbaarheid en toegankelijkheid van de afleverlocatie, neemt u dan gerust contact met ons op. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden!
Onze externe transporteurs kunnen ook met kooiaap leveren. Wanneer u wilt dat uw bestelling enkel met een kooiaap afgeleverd wordt, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat aan de levering met een kooiaap kosten verbonden zijn.
U krijgt van onze transporteurs, C van den Heuvel, DHL of Transmission altijd een track&trace met de verwachte leverdatum en het verwachte tijdvak van levering. Het kan zijn dat deze in uw spamfilter terecht komt. Kijk daarom altijd in uw spambox.
Al onze prijzen op de website zijn INCLUSIEF transport naar België. Dat is wel zo prettig en eerlijk. Dus geen vervelende verrassing bij het bestellen.
Voor alle andere vragen kunt u terecht bij onze klantenservice op 0342-784000 of via klantenservice@groundcovergroup.nl. Wij helpen u graag verder!